sobota, 29 października 2011

Bo bez przyjaciół nic nie było by takie same !

Tak! Tytuł mói samo przez się ! Czym było by życie bez przyajciół ? Czy było by tak zajebiście jak jest ? Komu byśmy się zwierzali i pomagali ?
Kocham moje przyjaciółki !
Ale chciałabym zrobić posta o Sandrze ! <33
Pati..będzie miała też..ale kiedyś !
To dzięki Sandrze pisze tego bloga ! właśnie apropo ! koniecznie musicie zajrzeć na jej bloga! Jest zajebisty. <3
http://lubiepatrzecjakpatrzyszczypatrze.blogspot.com/
to jest adres ! : ) kochani naprawde warto !
Sandra..hmm..jest najlepszą osobą jaka mogła się trafić. Naprawdę jest bardzo kochana ! takiej przyjaciółki ze świecą szukać ! :P a ja mam to szczęście ! :D mój kochany wariat ! <3
teraz nie wyobrażam sobie nioc bez niej ! jest częscią mojego życia : ) jest dla mnie jak siostra ! :d tak myślę że to dobre określenie.
pokaże wam parę jej zdjęć : )
kto wie ? może ją znacie :P





Sandra, jeżeli to czytasz to wiedz, że dziękuje że jesteś ! <3333

P.S. wiem że to moja największa i wytrwała fanka blogu ! : )
tak samo jak ja jej ! : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz