sobota, 29 października 2011

Efekt nudy.

Szczerze ?
Wogóle nie chce mi się spać. więc tak szperam po internecie popijając herbatką z sokiem malinowym..mmm. Pyszny wynalazek na zimne dni :) choć dzisiaj nie było bardzo zimno ja lubie się rozgrzać przed snem :P a propo snów. Lubicie mieć takie faajne sny ? jak tak to na jakie tematy najbardziej :) bo ja uwielbiam takie o życiu..tylko takim kolorowym. Wręcz nierealnym w dzisiejszych czasach. Ehh warto pomarzyć : ) A raczej pośnić. xD
Teraz długi weekend <3 można troche poszaleć. Ja z chęcią wreszcie pomaluje paznokcie. Ah jak dawno tego nie robiłam ! : ) Szukając inspiracji znalazłam ciekawy wzorek. :P dla fanów rzeczy amerykańskich i angielskich. Wiem że jest ich dużo : ) nie ukrywam że podobają mi się różności z motywami z tych krajów.
A o to te paznokcie:

są troszke specyficzne. Nie pasują to wszytskiego. Ale już mówiłam ! zależy jaki kto ma gust : )
nie wiem czy jutro dodam notkę :( ponieważ pojęcia bladego nie mam czy będę miała dostęp do komputera a co dopiero do neta : (
hmm..chyba że rano <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz