czwartek, 10 listopada 2011

Dla Was kochani !

Wiecie, prawdziwa szczęsciara ze mnie ! : )
Mam tylu wspaniałych przyjaciół!
Postanowiłam napisać notkę o nich ! <3
No więc tak te naj :
-Sandra !<3
Ją już znacie doskonale! ;p Kochana na maxa ! Zajebista i wszyscy ją kochają ! Ale ja nigdy nie przestanę i nie opuszcze jej godnośći. ;d Co prawda czasem się sprzeczamy (foch), ale jak tu się z nią kłócić ? :D
Eh..w życiu Sandry był taki jeden co trochę zamieszał. :D Ale gdzież on nie miesza ? :P Za mikser powinien robić ! o.O
Kocham Cię! Jesteś najlepszą osobą jaką mogła mi się w życiu trafić! Niezastąpiona !
A i ludzie ! ona ma zajebiste ciuchy !  ;pp

-Patrycja ! <3
Druga z najlepszych mych przyjaciółek. Zakręcona baardzo. ;P Czasem jak się ubierze to można z krzesła spaść. A więc zaskakująca.
To prawdziwa rekordzistka w sprawach sercowych, miała 2 chłopaków. Niby wszystko w porządku gdyby najdłużej z nich nie chodziła z jednym 5 minut. :O
I weź tu ją ogarnij !
Ale jest kochana i baardzo ją kocham ! Naprawdę cudowna przyjaciółka

-Damian (Kugi)
Hahha. Kugi !:D Ten to.. cicha woda w rzece rwie. :P Jak ktoś mi da instrukcje na niego do milion dostanie ;p Niby spokojny a jednak wcielony diabeł !
Dorobek dziewczęcy dość pokaźny. Ale nie da się go nie lubić :D
Ma dwa zajebiste psy ;p Maje i Tosie. ;D
Dodam że obecnie podrywa pewną zajebistą laskę! Mam nadzieje że się im uda ! 3-mam kciuki ! ; )

- Krzysiu
Tego gościa też znacie :D Totalnie porąbany w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Jego zagadki wzruszają, on też sam w sobie wzrusza, Można powiedziec porusza ludzkie serca <lol2> AAle ogółem zajebisty przyjaciel ! <3
Mogę na niego liczyć !;*

-Marcin
Ostatnio się pokłociliśmy ale i tak go lubię. Jest zajebisty. Czasem mocno wkurza, ale na niego nie da się długo gniewać. Ma naprawdę czasem pomysły na skalę europejską, nie da się z nim nudzić.

-Norbert
Szczerze ? Ne ogarniam ! Spoko gość, ale wkurzający czasem tak bardzo że mam mu ochote przywalić. Jeest terrorysta gg-owym. Męczy truje dręczy. A jak mu się czegoś nie powie to foch. Ale czasem także jest fajny ;p
Podobnież podoba mu się około 20 dziewczyn. To i on mnie przeraża :O

A teraz parę słów o przyjaźni :
Przyjaciel to ktoś,komu można bezgranicznie zaufać i nie musimy się bać,że zdradzi komuś nasz sekret.Jest to także osoba,która zawsze nas wspiera i stara zrozumieć,oraz staje po naszej stronie i broni naszego dobrego imienia.W razie problemów oferuje swoją pomoc i troszczy się o nas.Dba o rozwój przyjażni,jest zaangażowany w podtrzymywanie więzi.Dobry przyjaciel jest wierny,nie zdradza tajemnic i nie plotkuje na nasz temat.Aklceptuje nas całkowicie i jest tolerancyjny.Potrafi szczerze powiedzieć o tym,co mu się w nas nie podoba,abyśmy mogli to zmienić.W przyjażni jest bezinteresowny,nie czerpie z tego żadnych materialnych korzyści.Idealny przyjaciel jest naszą bratnią duszą.
Podsumowując,przyjaźń jest bardzo pięknym uczuciem,a przyjaciel to jedna z najbliższych nam osób.Powinniśmy go szanować i zawsze chcieć dla niego jak najlepiej.Przyjaźń to relacja działającaw obie strony.Nie możemy oczekiwać ciągłych poświęceń ze strony przyjaciela,sami nie dając nic od siebie.Dlatego musimy ciągle starać się oraz troszczyć o naszego przyjaciela.
Dokładnie ! <3
Papa! ;* ; )

1 komentarz:

  1. A dziękuję;**

    A kłótnie to ... z każdym się kłóce,więc...<333

    Ta laska i kugi...hmm...moze może...chociaż :D


    Norbert fakt...fochy na maxa...nie powiesz to zaraz ,ze nie to nie ... lol


    KOCHAM! :P

    OdpowiedzUsuń