wtorek, 8 listopada 2011

Pszczoły są zajebiste !

Witam! <3
Co tam u Was ? :D
U mnie spox, tylko troche pod wględem nauki średnio. Ale, dam radę.
Postanoiwłam dzisiaj napisać o pszczołach !
Co prawda ma na nie uczulenie ale przecież są one nam potrzebne.
No coż, jakby mnie ugryzła to bym chyba troche umarła. Oj ! ; (
Co ciekawe chłopak, który mi się podoba ma coś wspólnego z pszczołą !
I wiecie c ciekawego stworzyła mi przyjaciółka ? Tak, tak Sandra ! <33 Ta najlepsza ! <3
Pszółkę! A jaka pszczólka jest sławna ? Maja ! :D
A o to ona :


 Troszke niewyraźne ale słabe światło w pokoju mam ;/
Ale zawsze jest !
Prawda że cudowne ?
Ta dziewczyna to ma talent ! <333 Wszechsnnie uzdolna poprostu ! <3
Hm...niewątpliwie to jej zaleta ! I jak tu jej nie kochać ? :)
A Wy lubicie pszólkę Maję ? :D
Czyż to nie jest kochana bajka przypominająca dalsze dzieciństwo ? :D
I Gucio ! I pasikonik ;p
No dobra. To kończę. Trzeba się pouczyć. Paa. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz