środa, 30 listopada 2011

Środa..na Budowlankę czas!

Środa!
Tak wogóle to cześć..wiem że dawno nie pisałam ale uświadomiłam sobie, że nikt tego bloga nie czyta. No coż ale zatęskniłam za pisaniem.
wracjąc do tematu.
Zapowiadał się słaby dzień z kartkówką z angielskiego. ;/ A wyszło o wiele inaczej, lepiej.
Zaczęło się na tym że zabłysnęłam na tym znienawidzonym angielskim ;d Pochwaliła mnie ^^
Później sąd odgrywaliśmy na polskim ;d Zajebiście ;p;p
Buzy z Jędrusia na maxa ;d
Sandra oskarżyciel ! Naj ^^
Sandra- Czy kiedykolwiek przedtem miałeś jakąś kobietę ?
Jędruś (burwels) - A jaki to ma związek ze sprawą ?
Brawa brawo ! Ludzie kocham Was za to ^^
Późiej wybraliśmy się na budowlankę ;> Sandra grała w nogę ! ;oo
parę scenek wziętych z wuefu!

Karny..
Sandra ambitna chce strzelać.
Paweł jej nie pozwala.
A ona:
- Kij Ci w oko ! Mam was wszystkich w dupie ! <foch>
haha. ;d Kocham tą egoistyczną dziewczynkę.

Krzysiek wybija piłke z bramki.
Sandra zastanawia się jak mu to zepsuć.
Krzysiek kopie.
W tym samym momencie
Sandra przybiera inteligentną poze..i na cała hale- A psik!
No i oczywiście Krzysia piłka leci w innym kierunku.

Zajebiście! Kocham Was! <33
Domino na matmie ;pp
Brawo Sander !

No a wiecie co wlasnie zobaczyłam ?
pewna dziewczyna z naszej szkoły ( nie napiszę jak się nazywa bo ona tez prowadzi bloga) .. a więc oglądałam jej fotobloga..i tam jest zdjęcie jej i takiego chłopaka. A on mi się podoba <beczy>
Pierd**e to ! ;(
W dodatku Sandrze chyba też on się podoba ! ; O
Napiszę później!
ppapa! <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz