poniedziałek, 7 listopada 2011

Poniedziałek, wcale nie beznadziejny !

Cześć ! ;p
Wielu z Was pewnie uważa, że poniedziałki z regóły są beznadziejne, ale tak z regóły ! :D Mój był mega zajebisty ! Ten dzień zaliczam to tych bardzo udanych. Szkoła, szkołą. Naszczeście nie pytał mnie z historii, dostałam 4 z fizyki (grrr.) itd, itp. Ale, przerwy to co innego. Szczególnie, między innymi z taką jedną osóbką, któą już znacie znakomicie. Tak z Sandrą.!
A propo w weekend uświadomiłam sobie że podoba mi się pewnien 6-klasista. Nie wyjawię imienia, szkoły, ani nazwiska, ponieważ nie wiem kto to czyta ! :D Ale on jest..hmm.. słodki ! <3 Wiem, Sandra że myślisz inaczej -.-
Ale mi się tam podoba !
Wracając do dzisiejszego dnia. Po szkole wracając z trójki zachaczyłyśmy z Sandrą, o sklep koło 14 :D
Zaopatrzyłyśmy się w trzy paczki chipsów O.o i tymbarka ! <3
Kto go nie kocha ?!
Zbieramy z Sandrą kapsle ! <3 Mhmm.. są zajebis, jak tymbark ! ; *
Doczłapałyśmy sie do pobliskiego pcu zabaw, i zrobiłyśmy pikn ! ;p
Ojej, troche tego jedzenia było ;p
Po skompsumowaniu, zaczęłyśmy, no cóż, odbiło nam powoli :D
I patrzcie co znalazłyśmy :

No nie że słodkie ? :D
Fraaaank !? ; )
Kocham to ! ;p
Jak juz dorwałyśmy się do telefonu, to zadzwoniłyśmy po takich kolesi. xD Takich ludzi z pobliskiej szkoły :D
Lekko zrypani, ale jak można ich nie kochać ? xD :D
I zaczęło się dziać ! Jezu, co tam się nie działo! W skrócie napiszę, że wszystko od niewinnych telefonów, do prób wymuszenia kontaktów blisko-siebie <bez skojarzeń> i chowania telefonu w gatkach ! Nie ma to jak panie B. właczać sobie wibrator w telefonie <hahaha>
A nasz ulubiony chłopczyk na koniec jak zwykle miał foszka !  :P A drugi kolega, na którego osiedlu się spotkaliśmy bał się że jego babcia nas zobaczy, i udawał że nas nie zna ! jak można nie znać tak cudownych dziewczynek ? :) My jesteśmy powodem do dumy ^^
No to tak w skrócie ! Ale ogólne wrażenie ? Hahaha. Fajnie było ;p Trzeba to powtórzyć :D
No to do zobaczenia kochani ! <3

1 komentarz:

  1. Nie no ogólnie było ZAJE....! <3...

    Tylko nie rzucać mi tu nazwiskami! ;D

    OdpowiedzUsuń